r/BisexualTeens Dec 10 '21

Advice Needed I need some advice over this my friendship problem.

9 Upvotes

Okay so my I have a friend and I kinda like her, and she likes me too. However she forces herself to “dislike me” and tends to want me to say things to make her not have a crush on me because I an atheist. She’s a christian. She says according to her religion she can’t date me unless I follow her religion, which I would never do since I really dislike religion. I hate seeing her upset and all. I don’t mind being just friends, after all we are a good duo (Like fr we are disney channel cartoon like bffs who are polar opposites). What should I do? She legit gets depressed upset over this fact and looks sad whenever the topic is brought up. How can I settle this? I just wanna be her friend.

TLDR; My friend is damaging her mental health by having a crush on me

u/altmemer3 Dec 09 '21

Would anyone recommend a good website if they wanted to hypothetically pirate/illegally watch Spider-man No way home?

8 Upvotes

1

COMMENT Nov 30 '21

yes

r/teenagers Nov 28 '21

Discussion Man, fuck the CIS

4 Upvotes

All my homies ate the Confederacy of Independent systems, The Republic is for life 😤

u/altmemer3 Nov 28 '21

Is there anything rude with saying “What do you need?”

1 Upvotes

My mom was calling me non stop when I was in the bathroom and when I left and was finally finished, she walked up to me angrily and I said ”what do you need?” I almost got slapped for that being told I can’t be saying that. I’m sorry but am I in the wrong here? If she’s calling me like theres an emergency, surely she needs something from me. Also she never even told me why she called me she just yelled at me and left.

2

COMMENT Nov 28 '21

thats an odd thing to assume

1

COMMENT Nov 28 '21

Ok I should stop listing genders cause thats going to take hours

1

COMMENT Nov 28 '21

Demi Girl

1

COMMENT Nov 28 '21

Demi boy

2

COMMENT Nov 28 '21

Zendaya? Cause in the movies that’s supposed to be MJ you know Spider-man’s love interest. And Tom Holland and Zendaya are dating I believe

1

COMMENT Nov 28 '21

bigender

1

COMMENT Nov 28 '21

agender

1

COMMENT Nov 28 '21

non-binary

2

COMMENT Nov 28 '21

lets be honest though, we all thought they were gonna get together for the 1st part of the movie

2

COMMENT Nov 28 '21

women

3

COMMENT Nov 28 '21

I feel stupid for not remembering them

1

COMMENT Nov 28 '21

Dang I guess Im women now

r/teenagers Nov 28 '21

Media What’s a good male and female duo that (aren’t related in anyway) (and are the same/similar species) never date but stay amazing friends?

10 Upvotes

We need more of this shit, kinda tired of seeing 2 characters and it being obvious they’re going to date Starco *coughs* . Only one I can thing of is Judy and Nick from Zootopia, I’m sure theres others though.

2

COMMENT Nov 27 '21

Im aware

3

COMMENT Nov 27 '21

If shes a Vampire she better fucking bite me asap

3

COMMENT Nov 27 '21

Ah yes, Im an incel by respecting this person‘s sexuality

1

COMMENT Nov 27 '21

lol despite the stereotype she hates garlic bread, she ends up giving me her garlic bread soemtimes instead

3

COMMENT Nov 27 '21

thats what I said, atleast I have a good friend now

2

COMMENT Nov 27 '21

No I dont think I will